اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

55 ابزار رایگان سئو (قسمت پنجم)

در ادامه معرفی ابزارهای رایگان سئو در مجله سایت، سئو محلی و سئو موبایل را معرفی خواهیم کرد. استفاده از این ابزارها موجب اصلاح سئو محلی در گوگل شده که در نهایت موجب افزایش ترافیک ورودی به سایت شما خواهد شد.

سئو محلی

ابزارهایی که به شما امکان می دهد خود را در گوگل مپ معرفی کنید.

سئو محلی در گوگل (Business on Google)

GOOGLE MY BUSINESS

در اصل این ابزار، مهمترین ابزار در سئو محلی است، این امکان را به شما می دهد تا شغل خود را معرفی کرده و اطلاعات آن را مدیریت کنید و به سوالات کاربران پاسخ دهید، بنابراین استفاده از این سرویس یک اقدام اساسی خواهد بود.

ابزار: Google My Business

GOOGLE REVIEW LINK GENERATOR

این ابزار یک مشکل ساده را حل میکند، چگونه می توان آدرس کسب و کار اینترنتی خود را از روی گوگل به کسی داد؟ با استفاده از این ابزار به راحتی برای خود لینک بسازید و آن را برای کاربران بفرستید.

ابزار: Google Review Link Generator

LOCAL SEARCH RESULTS CHECKER

یکی از سخت‌ترین قسمت های SEO محلی، تعیین رتبه سایت شما از مکان دیگری است، به ویژه هنگامی که Google سرسختانه می‌خواهد از محلی که در آن قرار دارید نتایج را ارائه دهد.

این ابزار یا یک رتبه‌بندی سریع محلی این مساله را حل خواهد کرد، می‌تواند شما را در هر مکانی روی زمین رها کند تا رتبه های محلی واقعی را بررسی کند.

ابزار: Local Search Results Checker

MOZ LOCAL CHECK BUSINESS LISTING

اطلاعات کسب و کار شما یا به عبارتی سئو محلی شما در گوگل چگونه در دنیای اینترنت منعکس شده است؟ این اطلاعات در اکوسیستم جستجوی محلی چقدر سازگار است؟

این ابزار به شما امکان می‌دهد که متوجه شوید اطلاعات کسب و کار شما چگونه توسط موتورهای جستجو چگونه است و سئو محلی شما در گوگل چگونه نمایش می یابد.

ابزار: Moz Local Check Business Listing

سئو موبایل

با استفاده از این ابزارها می‌توانید سایت خودتان را برای کاربران موبایل بهینه کنید. سئو موبایل را بسنجید و رتبه خود را در گوگل افزایش دهید.

سئو موبایل در گوگل mobile seo

MOBILE FIRST INDEX CHECKER

نسخه‌ی وب‌سایت‌های موبایل اغلب با نسخه‌های دسکتاپ تفاوت دارد، نکته مهم این است که گوگل ابتدا نسخه موبایل یک سایت را ایندکس می‌کند برای همین مهم است که اطلاعات اصلی سایت در هر دو نسخه یکسان باشد.

تعدادی ابزار سئو موبایل در گوگل را برای شما بررسی می کنند ، اما ابزار فوق احتمالاً کاملترین است.

ابزار: Mobile First Index Checker

MOBILE SERP TEST

شگفت آور است که چگونه نتایج جستجوی تلفن همراه می تواند از نظر مکان و دستگاه متفاوت باشد. این ابزار به شما امکان می دهد دستگاه‌ها را به صورت همزمان در مکانهای مختلف و در آدرس‌های خاص  مقایسه کنید.

ابزار: Mobile SERP Test

MOBILE-FRIENDLY TEST

برای تعیین اینکه آیا صفحه شما با الزامات سازگار با تلفن همراه اعلام شده توسط Google مطابقت دارد یا خیر می توانید از طریق این ابزار اقدام کنید.

اگر سایت شما از نتیجه این تست سربلند بیرون آمد، سایت شما توسط گوگل هم تایید خواهد شد.

ابزار: Mobile-Friendly Test

منبع:

moz.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *